p.s jag älskar sommarlov och jag har en hemlighet som inte nivet. eller iaf några inte vet. hihi

hej sötnos.
vi har nyss kollat på, p.s sista sommaren som jag började kolla på igår. men sen somnade jag, den är en gammal film från 1987. men den var ju grymt bra! älskar 80-talet. hiss eller diss för 80-talet? vi ska nog lägga oss i sängen och kolla på nån till film, sova med fienden från 1991. äta chips, godis, dricka cola och redbull! vi ska vara vakna till 8, tror du vi orkar ? får väl se . vi uppdaterar mer sen iaf. jag lovar. k y s s / s&f


jag älskar oss. ♥


Kommentarer
Postat av: elin pettersson

HISS, för grease 2 är la från 80-talet? :) puss söthuvven ;d ;D

2009-06-14 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0