shrek, fiona, åsnan och draken, bästa vänner ?

jag har tröst beställt saker, fast inga onödiga iaf. eftersom min kamera är trasig så kände jag att jag måste shoppa lite för pengar jag inte har. men iaf så beställde jag, 2 hörlurar, 2 ''skivväskor'', 1 webbkamera, 1 laptop mus allt från netonnet. och vet ni en sak ? på tisdag drar jag till karlstad och ska handla de sista innan skolavslutningen. hah. så då ska jag vara ledig. mumms på de dåva. soft vecka äre också, måndag&tisdag - klassdagar men är ledig tisdag hoppas jag. onsdag - städa och kolla på film på lektionerna sen slutar vi tidigare. torsdag - vårshow och så. fredag -  SKOLAVSLUTNING FÖR HELA SLANTEN! mumsss dåva. nej nu ska jag kolla på tv, och tro mig jag har inte städat än, jag ska sova på madrasserna grymt skönt. sen fick jag ett mms idag, grrr på bilden killar ;) :) !
k y s s a r  / s



foto: jagsjälv.

Kommentarer
Postat av: filippa

hahahh sanna ;ooooooooo

2009-06-07 @ 18:00:53
Postat av: broccolie

Hej hej, tack för din röst:)

2009-06-07 @ 18:43:27
URL: http://broccolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0