solsken är de bästa vi vet eller hur ? :)

kom hem för ca en timme sen, har badat hela tiden och solat, grymt gött! sen drog jag mig på cykeln när vi skulle hem så kan inte röra högra benet, vänstra hälen är sönder och slog i huvudet så har grym huvudvärk.. men ska ju till läkaren med mina knän imorgon så de ska få ta och titta på såren för de på knäet är ganska djupt för de slutar inte blöda. ni får bilder sen iaf. när mamma såg mig sa hon '' i år igen '' jo de stämmer en gång om året drar jag mig och får skapliga sår. smart va? :) just nu sitter jag och pratar med några på msn och kollar på tv. ska snart vara barnvakt tror jag så mamma kan åka och handla. är super sugen på choklad så de ska hon få köpa med (a' men vi hörs lite senare somsagt :) k y s s

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0