tårfyllda ögon

min dag har varit toppen, förutom idrotten och nu när jag kom hem sket sig resten av dagen.. knäet pajade igen, fan också. men behöver inga kryckor iaf. sen så skulle vi ha haft biologi prov idag.
jag - ehm, jag tänker inte göra provet! hade så ont i huvudet igår så somnade och kunde inte plugga nått.
läraren - hmm.. okej gör inget prov då!
jag - nej jag tänker gå hem och sova. *fnitter*
läraren - usch vad avundsjuk jag inte blir, gå hem och sov du!!
tjihooo inget prov för min del (aa'  och jo när jag kom hem så fick jag reda på saker. tänker inte ta de här. men iaf, världens bästa vänner kommer iaf hit så fort filippa kommit hem från studenten i örebro, grattis till hennes syster fanny som tar studenten. nu ska jag fortsätta och lyssna på musik och vänta på att hon kommer nån gång! godis sugen är jag med. p u s s / s



jag vill bo i ditt hjärta
och sova nära dina andetag
jag vill se på allt som jag endast kan göra
om jag är med dig.
det är nått som aldrig kommer att ske.
det vet jag, fick ett tydligt svar på de idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0