världens bästa vänner, ily.

nu har filippa och pontus kommit hit, fan asså, de är så jävla bäst! aja, vi ska iaf kolla på film och käka godis/dricka. tur att man har dom asså! jo sen vill ni säkert veta vad som hände med fågelbebisen, jag skulle gå ut och kolla om han satt kvar, nej de gjorde han inte. vände mig om där står en grå kattfan med fågeln i munnen, katten springer och jag rusar efter! grannarna måste ha undrat vad fan jag höll på med.. R.I.P min söta fågel.. nej nu ska jag sluta blogga för idag och vara lite social med f&p. vi hörs imorgon. s o v . g o t t . k y s s / s


wieee

Kommentarer
Postat av: Frida

NEEEEJ, stackars fågel!! :'(



förut hittade vi en fågel på vintern och vi tog in den för den kunde inte flyga, men sen tog vi ut den igen för den vart galen. Vi lämnade den på samma ställe som vi hittade den på, men sen när jag skulle gå och kolla på den så var fågelns huvud borta :O

2009-06-06 @ 14:12:11
URL: http://fridaaeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0