hemma

Hej på er alla!
Nu är jag äntligen hemma, eller ja jag har varit hemma sedan 20:00 ungefär. Fast har packat upp alla saker, sprungit till grannen efter busskort (tack för lånet!) och ätit. Måste ju bara säga att ullareds resan var väldigt lyckad, har haft super kul! Och i bilen hem nu så satt vi och sjöng jullåtar för fulla muggar. Herregud vad vackert det lät, inte alls. :) hah. Här har ni iallafall några bilder på det jag köpte, sen köpte jag också en julklapp till Filippa, en lampa, ljus och några små saker till rummet.

Men kommer inte blogga något mer idag för jag ska lägga mig och kolla på film och bara ta det lugnt för att imorgon ska jag upp ungefär mellan 6 halv 7 för jag ska till örebro med bästavänner och gå på bio! Så vi hörs imorgon kväll igen. Ha'de bra !


väst och leggings

kalsonger :$ används som sovshorts, halsduk och vantar.

linne, leggins och skinnjacka

strumpor

parfym, deo, hårfärg, kam, armband, hårspännen/band

trosor

sen en laptop skins och såhär blev datorn. nöjd ! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

fint =)

2009-11-22 @ 00:29:34
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: elin p

snyyyyyggt :)

2009-11-22 @ 13:56:55
Postat av: alice

ååååh vill också dit! :( älskar dig mer ! <3

2009-11-22 @ 19:31:42
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0