yeye.

Hej och förlåt för jag inte har uppdaterat något.
Men jag orkar allvarligt inte. Jag har super mycket i skolan + att det finns andra saker som tar upp min vardag. (tankar och sånt skit.) så har inte orkat brytt mig om bloggen. Iaf så har inget roligt hänt de senaste dagarna. Och skolan går bra segt, ligger efter med läxor och när jag pluggar till prov går det in i ena örat och ut i andra. Typ IG varning också i matte. Hej IV ?! Men nu Maria är du nöjd ? Jag uppdaterade iaf precis som du ville :) bara för hon gav mig bloggmaterialet! Kommer tillbaka och uppdaterar om några dagar när allt har lugnat ner sig. ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Maria fia kia fia sia(=glass)

nuuuuuuuuu har yttligare 30 sekunder av mitt liv gått :D GREAT! pössssss <3

2009-10-07 @ 21:18:02
URL: http://mariaj.devote.se
Postat av: frida

HAHA, cpn!

2009-10-07 @ 21:28:08
Postat av: elin p, u know.

gullitt ;D

2009-10-07 @ 21:56:00
Postat av: Anna

nu tkr jag du ska uppdatera :O nu nu nu :)!<3

2009-10-10 @ 20:17:55
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0