natten var jobbig...

godförrmiddag! (?)
kröp ner i sängen runt 11, jag var helt slut. huvudet dunkade hela tiden, ögonen värkte och jag mådde illa som bara den. kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst. sen kommer mamma upp med vatten och frågar om jag ätit nått idag. kom på att jag har ju inte ätit sen i skolan! så hon springer ner och gör nudlar klockan halv 12!? när hon kommer upp med dom så hade jag somnat. vaknade nån timma senare och huvudet värkte fortfarande. så tog några alvedoner sen somnade igen. mamma och jag kom fram till att jag har fått migrän. hej läkaren på måndag...

så nu ska jag försöka gå ner och ta nått att äta, eller vänta till mamma kommer hem så jag kan få frukost på sängen. de låter lite bättre! ;) hah. vi hörs senare! / sanna

jag ska ta och köpa en sån kudde tror jag. :)


Kommentarer
Postat av: anna

:S jag har också haft migrän förut.

och när jag kollade upp det var det för att jag åt för dåligt och att jag behövde dricka mer :s

borde nog du också tänka på =) <3

2009-09-05 @ 14:18:18
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Marcus

fan va jobbigt :(

2009-09-05 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0