ingen dator.

Min älskade laptop dog nyss. Hoppas att Erik eller Nisse kan få liv i den till veckan. TÄNK ALLA MINA BILDER ?!?!?! ÅÅÅÅH varför varför varför? :(. Kommer blogga ifrån mammas dator så bloggen blir inte nere iallafall men lika mycket bilder blir de inte bara så ni vet :)

Aja .. Frida och jag har åkt massa moppe (+ att jag skämde ut mig men de är en annan sak). Klippt mig har jag gjort också, ska färga håret i veckan. Sen har Pekka varit här med, skapliga skrattanfall vi 3 fick. Jag och Frida skulle lura pekka att jag var ledsen när hon kom så jag la mig i sängen under täcket och låtsades gråta och frida strök mig på ryggen och sa att jag skulle lugna mig. Pekka kommer in och ser mig och går igen.HAHHA så klockrent! Bästa var ju att jag grät också bara för jag har så mycket hormoner i kroppen så jag gråter och skrattar omvartannat. Ojoj. Nu ska jag duscha iallafall, later.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0