skolavslutningskläder

.. Fick hem en super fin klänning idag som satt super bra så nu har jag iallafall en klänning till skolavslutningen. Vet inte om jag ska ha den på middagen eller hur de blir. Nu fattas bara det bara en outfit till och ett par skor till de så är allt klart. Bilder på klänningen får ni längre fram!;)

Nu sitter jag här och mosar godis och vatten(hitta inget annat och dricka) efter att ha duschat så varmvattnet tog slut och nu kan inte mamma duscha. (HAHHA RÄTT ÅT HENNE!) Och sen har jag pluggat och varit barnvakt. Hunnit mycket på 2 timmar, duktig jag är. Nu förtjänar jag lite mat! L A T E R ♥ 

DAGENS (ni ser lite hur håret blev också efter att jag färgat det. Slinogrna är borta och de är lite mörkare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0