vill bara upplysa er om..

  • att jag har en gurka mellan revbenen,eller ja, nästan iallafall.
  • att kenza fyller 19 idag, GRATTIS!
  • att det ser inte ut som kenza på SOLO's senaste framsida, ser photoshopat ut. Synd för hon är så himla söt annars.
  • att idag är de exakt en månad tills jag fyller med andra ord eller siffror 28 dagar.
  • att imorgon ska jag sova hos alice så slänger nog in bara ett kvälls inlägg hos henne imorgon.
  • att jag förhoppninsvis ska börja rida igen och miraac ska bli min lilla älskling har jag bestämt.
  • att jag tror det var allt jag ville framföra just nu.

♥you


Kommentarer
Postat av: alice

ihi, du♥mirac!

2010-04-21 @ 21:17:44
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0