femte augusti tvåtusentio

Gårdagen: Frida och jag tjocka väl mest hela dagen tills vi kom på att vi ska gå ut, där får Frida sjuhundra PMS utbrott och de slutar med att jag ligger och skrattar på asfalten. Sen träffar vi på Pierre, Robin och Matti så vi åker med dom och senare kommer Pekka. Spökjakt och jag har nog seriöst aldrig varit så rädd. + att jag busringde 112 och blev livrädd sen ringde jag och väckte mamma mitt i natten och hon skulle upp klockan 5. Kan ju säga att hon inte tyckte om mig just då. Sen när flickorna och jag ska sova så säger vi godnatt och pekka har tvångstanke att alltid säga godnatt sist och jag bryter ju totalt ihop av skratt sen när jag slutat skratta och ska försöka sova hör man henne "godnatt" och så fortsätter skrattanfallet. ni är guld.

Idag har jag bara packat, städat och nu väntar jag på att mina kläder ska torka sedan drar jag till g.hyttan och sover hos Pekka för imorgon bitti drar vi till GBG och kommer hem på lördag kväll antar jag ? Så vi hörs då, och tusentals bilder ska förhoppninsvis bli tagna. detta kommer bli skapligt guld och vi kommer inte sakna hällefors en enda minut, vem vet vi kanske får för oss att hyra en lägenhet och flytta dit? Ja, så blir de nog. ♥


nej nu taggar vi hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej;:) Hoppas allt är bra med dig:) skulle du kunna vara jättesnäll och rösta på mig här? Tar bara 2 sekunder hihi :)



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand :) man kan rösta varje dag hihi!

2010-08-05 @ 17:59:08
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

man kan åka dit för att bus ringa 112 bara så du vet.. Bäst att du passar dig om vad du skriver.

2010-11-14 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0