femtonde augusti tvåtusentio

Kvällen igår vart lyckad måste jag säga, sjukt kul hade jag iaf och verkade som resten av folket hade de också. Roligt att träffa alla bästa människor nu innan skolan drar igång igen för då har knappt någon tid!

Idag ska jag bara ta de lugnt,  träffa Pontus en sväng senare och ikväll ska jag leka med mina vackraste änglar, Rebecka och Frida. & förresten imorse när jag gjorde frukost tänkte jag, jag gör två glas oboy direkt så slipper jag springa ner och blanda ett sen för de orkar jag inte. Bara det att jag drack inte ens upp ena glaset, haha. Sen skulle jag döda en harkrank så jag kastade telefonen efter den ? Telefonen höll iaf som tur var! & flickorna mina, vi har fått en micro till lägenheten sen.

biff bokaj!

jesper och Rebecka!

sötaste Matilda och Oliver.

bästa anton!

mupp1 & mupp2

min partyprinsessa!

körde en Anna Holm, dans på bordet.

Hanna, Martin och min Rebecka.

toppen killarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR REDAN EN JÄVLA MICRO TILL VÅR LÄGENHET. men det gör ingetning, för då kan vi poppa dubbelt så mycket popcorn, SAMTIDIGT!

2010-08-15 @ 15:31:26
Postat av: Sara

Ni ser ut att ha roligt =)

2010-08-15 @ 19:18:13
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0