fjortonde augusti tvåtusentio

Halv 3 inatt så kom mig älskade storebror Keith hit, han hade tydligen ingenstans att sova så han fick sova här. Vi låg och pratade minnen i flera timmar, super skönt!

Nu; Mamma åkte för en stund sen, hon drar på kryssning! & Keith åkte strax efter det så nu är det bara jag och ena kissen här, känns tomt med bara en katt. Mamma, en kattunge till? *ler* Nu ska jag sätta stereon på högsta volym och hoppa in i en dusch sen fixa hår/naglar osv. Sen kommer Rebecka hit och hoppas hon har med sig en väldigt saknad prinsessa, FRIDA! Jag ska göra tacos till dom sen efterrätt och vi ska prata om allt som hänt medans Frida varit borta, sen går vi väl bort till Oliver en sväng för folk skulle grilla där, sen tar vi väl med oss folket hit och dricker gott och lever livet! Vi hörs senare eller imorgon, ha en bra lördag mina vänner ♥

älskvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0