FR10 i mitt hjärta

& då var jag hem kommen från första dagen i skolan och jag trivs redan. Asnervös var både jag och Yvette i början, höll inte på att hitta till rätt sal osv, fan skolan var svinstor. Samlades och prata lite, fick gå upp till en av frisörsalarna och hade upprop sen så fick vi två och två fixa frisyrer, fick lite papper sen fick vi gå hem. Soft! Sen bjöd Yvettes pappa oss på pizza, yummi. Nu ska jag ta ett stort glas med isvatten och lägga mig och lyssna på musik och läsa bloggar. Verkar tyvärr inte som de blir någon tatuering idag heller, igen..♥
& Nicklas Pinni har ett jävla ljud i sin bil alltså! ;)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är allt ett litet plåtluder, du! ;P

2010-08-25 @ 07:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0