han var ju snäll ett tag, hans familj var underbar. så du blundar och låtsas att du inte ser att alla brister han har blir bara fler.

Har spenderat hela min dag med Rebecka. Vi har blivit bjudna på fiket av "extra mamma" Desse, sagt farväl till världens finaste katt, varit ute i åskvädret och varit rädda, bränt skivor tills imorgon och även blivit skrämda av mamma och Desse - det var hemskt, ingen av oss sluta direkt skrika sen när vi kommer ut så frågar grannarna vad de var som hände nyss. Klockrent! 
 
& nu har jag tvättat bort sminket och krypit ner i en nybäddat säng med ett stort iskallt glas cola och ska bänka mig framför datorn i några timmar. Bloggar och paradise hotel ska utforskas. ♥ (bilderna nedan är från myskvällen på stranden med bästa)

Magnus Weideskog – Lämna honom
"Du kanske funderar på alla minnen som ni har
Du är rädd att han ska gå så du blir ensam kvar
Han är inte samma kille som förut
Jag vet att du vet att det måste få ett slut

Du ska veta att du är värd så mycket mer
Han ljuger för dig och han sårar sig
Så lämna honom nu
Åh jag vet att det är svårt att vara själv
Men han ger dig ingenting som du vill ha så lämna honom nu

Du måste sluta hitta skäl att stanna kvar
Han är inte bra för dig, snälla ge dig av"



Kommentarer
Postat av: r.h

http://open.spotify.com/track/5JwYdceHmB7ay2AVRvyMoV - hahahahah <3

2010-08-14 @ 01:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0