om jag bara fick & om jag bara kunde.

Saker och ting börjar förändras känner jag, ingenting är som det brukar vara. Saker börjar bli som mitt förflutna. Inte okej, inte ens för fem öre. 


Skulle jag mer än gärna berätta för hela världen vem alla texter handlar om, skulle ställa mig och skrika ut det, skriva det över allt men jag får inte och det går inte. Hur mycket jag än vill så tänker jag aldrig göra det pga att jag inte vill såra dig, ställa till problem för dig. Tänk vad bra allt hade varit om du hade tänkt precis så du också.
‎we could keep trying but things will never change, so I don't look back. Still I'm dying with every step I take and it hurts with every heartbeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0