sextonde augusti tvåtusentio

Dagen slutade hos Frida igår, hon gick och la sig runt 10-11 sen satt jag och Rebecka och skrattade tills 2 inatt och idag har jag träningsverk i magen. Sen kan man undra vad vi skratta åt för de minns jag inte, minns att vi löste korsord och sen hitta jag lösningen till det och satt och fuska och Rebecka trodde jag var så smart. Klockrent!

Idag så gick jag ner till moster och åt frukost sen blev de kalas där, Torgny fyllde år - stort grattis! Och nu ska jag fixa mig sen kommer snart flickorna hit, verkar bli kräft ätande med god dricka till. Lycka är ni för mig. ♥

&
moster, bilderna på kattungen slänger jag in någon annan dag för hinner inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0