tjugoandra augusti tvåtusentio

Tatuering blev de ingen, men imorgon efter skolan eller nu på lördag!
Igår stack vi iväg till spökhuset en sväng iaf, trevligt! Sen hem och åt mat sen kom Frida, hennes syster och Andreas och hämtade mig sen åkte Frida och jag hem till mig och fixade oss, åkte till ghyttan och träffade Viffa och en hel del annat folk. Drog en timme senare och våldgästa morbror och snikade skjuts av Danil upp till hällefors. FRIDA köpte godis och gosaker till oss sen gick vi hem till mig och kollade på film. Fläng är den bruden, men jag gillar't. Sen imorse kollade vi på film, gick ner och solade, köpte hårfärg så nu har jag helt mörkbrunt hår. Stor trivs. Träffade bästa Yvette i någon timme också, sjukt saknad har hon varit! Så imorgon börjar hon och jag Frisör linjen i Örebro, spännande! Vi har lyxtaxi också, hennes pappa kör in oss sen väntar han medan vi går i skolan i två timmar sen kör han hem oss. Gulligt!
Nu ska jag iallafall ladda upp bilderna sen helgen och sedan bädda ner mig framför en film. Först vill jag bara säga att matilda hillbom är guld. Hörs imorgon innan jag sticker iväg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0