tjugoförsta augusti tvåtusentio

Här sitter jag i staen och har gjort sen igår. Bosatt mig hos bästa Fina som har varit så sjukt saknad verkligen. Igår så åt vi super god mat och sen glasstårta till efterrätt och tog en massa flängbilder, shit vad vi skrattat alltså. Lika så gråtit och Thomas bara skrattat åt oss, ujuj. Har ingen USB så bilderna kommer upp imorgon istället. Vi bestämde oss för att gå upp tidigt idag också, vi gick upp halv 12 inge mer med det lixom. Vi hade tänkt att gå till skogen där det låg ett gammalt spökhus typ och ta kort men vädret verkar int tillåta det så de blir la lite flum här i några timmar innan jag drar mig hemåt. & vem vet, de kanske blir en tatuering innan jag åker hemåt, bara han fick låna saker så. hoppashoppashoppas.

& just de, nu är jag ganska mörkhårig med röda skiftingar i håret, dels så sa dom på sjukstugan att jag har en rejäl stukning i handen och kanske en liten spricka. De glädjer mig. Yrkesskadad innan jag ens börjat på frisörlinjen ?

& till Frida, ikväll då jeflar.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0