tjugonionde augusti tvåtusentio

igår så åkte jag och Frida in till hällefors och delade på en kycklingrulle, packade min väska och sen hem till henne igen i några timmar sen på kvällen stack vi till Rebecka. Vi kollade på 3 filmer, fast jag såg bara de två sista filmerna, sov till första hah. Och vi somnade väl runt 4 och vaknade imorse och då kollade vi på björn gustavsson's filmen, dog av skratt.
Idag då, kom hem runt 1, duschade, möblerade om i rummet, städa, målade naglarna, noppra ögonbrynen, platta håret och nu sitter jag här. HELT SLUT. Ska iallafall klä på mig lite kläder och springa över till Sofia, vi ska prata, kolla på någon film osv. Mysigt! ♥
i helgen är denna bild precis 1 år gammal! så, i helgen kommer nya bilder alltså för då blir de filipstadsmarken för hela slanten men flängfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0