tredje augusti tvåtusentio

Tro mig, jag lever trots allt. Gårdagen spederades först hos världensbästa i typ en kvart sen åkte jag hem och jag måste säga att det var nog det jobbigaste mötet jag någonsin varit med om, fast om man gör om det flera gånger om så kan de ju inte bli så jobbigt sen? Vem vet, får väl testa mig fram. Sen så spederades resten av dagen men tjejerna, åt körsbär, lekte i lekparken, gick runt och så skulle vi klättra upp för en stege, så stod jag där och skulle dra upp pekka samtidigt som hon stod i Frida's händer och frida sätter krokben på sig själv och båda ramlar. Stackars Frida slår i huvudet skapligt rejält men fan vad vi garva! Kvällen slutade med att jag åkte runt med Matti och Albin - spökjakt!

Imorse väckte mamma mig runt 9 och då var det bara att stiga upp, foto för leggitimation skulle fixas, papper på banken skulle skrivas på, klipp/sling tid inför skolstarten beställd och god mat inför dagen är inhandlad. Senare kommer flickorna hit, blir väl en mini tjejkväll senare går vi väl ut en sväng. Nu ska jag fixa mig lite sen ta lite nya bilder och börja skriva en av böckerna jag håller på med. Livet leker ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0