trettioförsta augusti tvåtusentio

h va härligt de var att stiga upp imorse, ah fast ne. Fick träffa mina brudar Frida och Rebecka på bussen iaf och som vanligt dog jag och rebecka av skratt, denna gång till låten "who lets the dogs out", så jävla bäst! Mötte iallafall Sissi vid konsert som vanligt så gick vi till skolan och vi pysslade i 3 timmar med pärmen, sjukt kul och soft! Slutade efter den lektionen så då stack vi upp till mc och köpte latte sen drog vi till tullängen och satt, där hände det saker må jag säga. Mjau! Sen var jag så kissnödig och så sa jag " åh vad jag blir kissnödig", sissi bara " när du ska träffa han?`" hahah så guld! Sissi är verkligen hur underbar som helst, vi är så lika och har kommit varandra så nära på så kort tid. Jag gillar henne skarpt alltså! & förresten, imorgon ska vi få tvätta varandras hår och sedan styla det på salongen, svinkul. Och om alla saker har kommit tills på fredag så börjar vi klippa då, längtar!
Nu ska jag hämta en kopp kaffe sen ta ett hål i örat och sedan testa nya plattången!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0