trettionde augusti tvåtusentio

När klockan ringde imorse visste jag knappt vart jag skulle ta vägen, fyfanpp  för att gå halv 6. Missa även första lektionen, great. Så sissi och jag satt och prata ett tag sen hade vi 2 lektioner sen sluta vi, softis! Då blev de staen och köpa kaffii (de är inte gott men vafan måste ju lära mig) och ännu mer prat, bröt ihop när hon sa " 50 busshållsplatser kvar, 49, osv" så slut i huvudet. Blir så glad av henne, gillar den bruttan alltså! Nu blir fixa lite bilder jag lagt in från mobilen, eller ja närmare 400 st. Slänger upp några sen! ♥

Kommentarer
Postat av: sissi yourstone

Haha,söta vi är! Inte visste jag att du gjorde den där minen för att det var äckligt. Tyckte det gick ovanligt bra för dig :D Imorgon fåru testa på latte haha :D



Är massa glad med dig med :D SJUK HUMOR!!!!

PUSSSS

2010-08-30 @ 22:06:06
URL: http://livelyme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0