I'll be here cause I know that I was given to fly

"då säger vi godnatt och sen godmorgon till ett liv i vetskap om att du hatar mig och aldrig kommer prata med mig. I kunskap av nallen du gav värmde i mitt bröst och att jag svek dig utan tröst. Godnatt till det som kunde blivit mitt och godmorgon till ett liv i splitt. I väntan av bekännelsen om att få bli accepterad när man nämner fraser som att man älskat dig när man sagt det till dig men som sedan efteråt blivit ett dramatiskt och ingenting annan än en påse varm äcklig skit. Du vet att jag älska dig när jag sa det. Värmen jag gav dig måste iallafall i mitt huvud bevisat de. Men sedan efteråt du nämnt att de var med tomhet jag sa det. Kunde jag lika gärna öst sand i en öken i väntan på rinnande vatten. Hoppas du förstår att med denna text och dessa ord begriper att jag insett att jag älskar dig som vän. Och vill därför att du ska kvar bestå. Sen om jag förtjänar att brinna i helvetet om de ens gör mig värd, så vill jag veta att du för mig alltid är i värmande hand. "

hold my breathe and cross my fingers - jag älskar dig oerhört mycket och kommer alltid
finnas kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0