jag totalt nerkärad i dig

Ni vet när det gör så ont i hjärtat så man bara vill plocka ut det? Det gör sådär ont så att man tror att man ska dö. Jag vet inte hur många gånger jag fått mitt hjärta brustet och sedan sagt att jag mår bra, jag är helt okej men egentligen gråter man timmar om dagen för det gör så ont i hjärtat. Det var inte meningen att du och jag skulle bli det vi blev och jag kan inte förneka de känslorna jag har, det hopp jag hade om oss. Och hur ont det än gör så måste jag försöka sopa allt under mattan och bara låta det vara. För om det någongång blir så som jag vill så är det inte idag eller imorgon eller om en vecka. Du är så lik mig på alla sätt men ändå så olik. Och även afast du lämnade mig gång på gång och gjorde mig illa så fanns du där ändå, pussade mig på pannan, höll om mig när jag låg och grät över dig, över oss och du sa att allt kommer bli bra och du sa saker som bara du kan säga." Sanna, du kan inte vara totalt nerkärad i mig, säg att du inte är det." Förlåt men jag är det, var för längesen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0