who owns my heart

1. skulle hämta ut smärtstillande till handen, på kartongen står de " 1 tablett 3 gånger om dagen i 10 dagar för knäleden" undra om jag fick fel tabletter ?
2. Jag grät när jag såg ett gammalt par som hade duckat upp ett bord för två och satt och åt mat och drack vin ute i trädgården. För gulligt.
3. Jag har nog aldrig skämts eller varit så glad som när jag skulle gå över korsningen vid ica. Mamma hade kul iaf.
4. Ikväll ska jag färga mammas hår sen ska vi kolla på film.
5. Nu får ni dom mest spelade låtarna från min lista.
Miley Cyrus – Who Owns My Heart
Henok Achido – High On Life (When The Drugs Don't Work)
Karl Wolf – Africa (Radio Edit)
Torbjørn & Helfner – Best Way
The Pussycat Dolls – Happily Never After
Stone Sour – Zzyzx Rd.
& jag saknar min tjej mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0