you and me song

& när jag klev utanför dörren imorse började regna, fan vad jag garva. Regn är patetiskt. Skrattanfall som vanligt på bussen med rebecka, tror de flesta vart ganska sura på oss tror ja. Sen i skolan hade vi i uppdrag att bygga en bro av papper som en bil skulle åka över, tror min grupp faila lite. Sen hitta jag nog min tvilling, Sissi, så jävla klockren brud så de finns inte! ♥ Så hon och jag har flamsat runt hela dagen, bäst var vid konserthuset. Dör lite om jag tänker på det. Nu ska jag vara barnvakt iaf för mamma ska hämta ut min nya plattång som har kommit så bäst jag kilar iväg ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vart galen på er, undrar faktiskt om ni två va höga.. :o

2010-08-26 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0