nattblogg den 3 februari 2010

Jag är glad men ändå så himlans ledsen/arg/besviken/sårad. De finns verkligen få som man kan lita på här där jag bor och en del jag trodde jag kunde lita på, kan jag tydligen inte göra längre. Man gör något och säger det till någon man litar på även om man inte borde och vips så vet hela samhället om de. Skapar rykten och bygger om sanningen, man får folk emot sig även om man inte gjort något fel. Varför kan inte folk ta reda på sanningen istället för att sprida ut en massa lögner ?

Är trött på att ta emot skit från folk, är trött på att ständigt bli sårad och besviken av vänner. Men nu ska jag sätta stopp för dehär. Tur att de inte är jag som förlorar på de i slutändan, utan de är ju dom som snackar skit och sviker folk som gör de, eller ? Nu har jag iallafall märkt vilka jag verkligen kan lita på, vilka jag verkligen kan säga allt till och det är jag glad för. Sen får folk böna och be och säga förlåt hur mycket dom vill efter allt de gjort, denna gång kommer jag inte godkänna förlåtelsen. De får då stå för sitt misstag och försöka lära sig av det. 

Så är det jag känner just nu iallafall.
♥ / Sanna  


Kommentarer
Postat av: alice ylitalo

jag hoppas att jag hör till de du kan lita på och inte de andra! :) i love you <3333333333333333333

2010-02-04 @ 07:39:14
URL: http://tookaann.blogg.se/
Postat av: Julia

jobbigt. :(

2010-02-04 @ 09:12:30
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0