and tell me that we belong together

Godkväll :*
Varit på lasarettet från klockan tio till klockan 6 ikväll, inte najs för fem öre!
Tagit infektionsprover - har inge infektioner.
Har varit på rönken - inga fel hittade.  
Men, de TROR att de kan vara urinvägsinfektion igen. Vadå tror ?!?!?! ååååh nötter och hej pencilin.

Förövrigt, så är jag hemma imorgon från skolan så jag kan sova ut och vila upp mig. Sover två timmar på nätterna pga av smärtan i magen så jag är lite trött. Men jag är super glad ändå och lite ledsen, saknar en person .. Menmen, imorgon blire en fotodag så nya bilder kommer upp imorgon efter att jag redigerat dom.

Nu ska jag hjälpa mamma och få små syskonen att sova sen blire filmmys med mammsi! Godnatt ♥ / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0