ändringar, som ni ser.

Designen är ny och ännu en ändring - jag kommer inte blogga som förut. Inte lika mycket tror jag inte. För jag har lixom inte nått att skriva om. Bara så ni vet. De kommer mest vara olika texter som jag har skrivit, låt texter osv ni fattar + bilder ofcourse!

Och angående den senaste bildboms inlägget men bilder från helgen, de är borta för andra gången. Och jag vet inte varför, laddar upp bilderna någon gång när jag orkar för er intresserade.

Nu ska jag fixa en header till Pekka's blogg sen blir det nog sängen, ingen skola imorgon heller. Kroppen orkar inte .. Sweet dreams ♥ S





Kommentarer
Postat av: a n n a

men det gillas väldigt mycket när du bloggar mycket :( <3

2010-02-17 @ 22:12:11
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0