hos bögrebecka.

Jag har tagit mig hem till Rebecka med en buss som inte vill åka in i grythyttan så fick gå extra långt. Trevligt i blåsten och allt. Sen har jag färgat håret nyss, rött var inte min stil så vi körde på mörkbrunt och de ska jag hålla mig till sen! (eller kanske ska färga rosa imorgon ? ... Ny färg varje dag ?)

Imorgon åker Rebecka jag och sötnosanFrida till örebro och shopparloss! ♥

Nu ska jag och pekka kolla till kyckligen och göra ris. Hur ska detta sluta ? Jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: MMM

Vilka ?buss? ska ni åka? Om ni nu ska ta bussen, jag tar den vid typ 4 :D ni kanske åker tidigare i försej!

2010-02-25 @ 21:47:59
Postat av: alice ylitalo

helt plötsligt har man pengar eller vad?

2010-02-26 @ 10:54:47
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0