how many times, how many lies ?

Söndag today.
Jag har kommit fram till att jag och blogg.se inte var vänner igår, för jag bloggade när jag var hos Frida. Ett ganska långt inlägg men de ville aldrig visas .. Sen när Frida och jag kom hem till mig så kunde jag inte logga in på blogg.se. hmm ? .. Iallafall så har jag haft en toppen helg, mycket skrattanfall, gråtit floder och pratat i mängder. Imorse gick och la oss klockan 6! DÖDSTRÖTTA, hah! Men de vare värt! Och vi har planerat nästa helg också, "tjejkväll" hos mig, mysigt!

Nu ska jag gå ut och ta lite foton, solen lyser faktiskt. Senare ska jag sola, hörs ikväll! ♥ / Sanna

bilderna bjuder vi på!




Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahah, jävla gullungar ni är asså, jag är stolt :) hihih <3333

2010-02-07 @ 19:08:10
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0