how you remind me - nickelback

Den låten sjöng jag när jag duschade, och syster och hennes kompis som satt i rummet utanför duschen skratta hela tiden och slutade skratta när jag sjöng. Började jag sjunga igen , började de skratta - alltså skrattade de åt mig. hahah de förstår jag, skulle jag också gjort!

Torsdag
Idag hade vi nationellt prov, de gick bra hoppas jag! Och sen hade vi rast i 3 timmar och två lektioner sen slutade vi. På elevensval gjorde vi bodylotion, de slutade med att alla sprang runt och kladda det på varandra. HAHA så seriös lektion! Sen skulle jag plugga när jag kom hem, men hittade inte häftet så kan inte plugga. Kerstin kommmer inte bli glad .. Aja poppa musik och läsa bloggar nu! :) / Sanna


Kommentarer
Postat av: alice

HAHA sanna kan inte du sjunga för mig? :D:D <333333333333333333

2010-02-11 @ 18:17:50
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0