jag gillar inte att blogg.se krånglar.

Tro de eller ej men jag har tränat idag! Läste en blogg (minns inte vilken) och såg att hon skulle träna med en film från IFROM. Kom på att mamma också hade den så jag testade ett pass på 30 minuter, PUST så jobbigt. Härligt träningsvärk som väntar imorgon men de gör mig inget. Nu ska jag börja köra 30 minuter's passet varje dag och minska på godiset. Bara så ni vet lixom.

Nu ligger jag i sängen och har gjort i säkert en timme, har fått frossa sen solningen igår. Yes, jag lyckas med allt. Jag ska ta och kolla klart på himlens hjärta, läsa bioilogi och sen boken PS. I LOVE YOU ♥ Hörs imorgon efter skolan eller på kvällen. Har en del saker att göra kom jag på. Sussa sött! ♥ / Sanna


Kommentarer
Postat av: alice ylitalo

söt!! <3333333333333333

2010-02-10 @ 11:33:46
URL: http://tookaann.blogg.se/
Postat av: a n n a

sanna du borde inte oroa dig för att äta godis!? :o :) <3

2010-02-10 @ 17:56:15
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0