min helg har varit toppen bäst.

Fredag:
Tacos och panacotta blev de till mat och efterrätt. En hel del dansande (sen inga kommentarer ... HAH). Patric kom hit och var social, trevligt! Vi var vakna halva natten och pratade och skratta som bara den. Så himla great!

Lördag:
Vaknade till klockan 9 av att Frida hade utbrott på Pekka (rebecka) som låg och pratade. Frida skulle döda henne .. Somnade om (utan att någon blev mördad!) och vaknade sen runt 11 och Alicesnuttan åkte hem. Vi andra låg och pratade och jag vet inte vad vi gjorde. Sen åkte Fridababy hem och jag och Pekka solade och åt pizza. Sen åkte jag och Pekka och hämtade upp Frida sen hem till Pekka och Alice kom dit också. Massa mys och skratt och skräckfilmstittande! Somnade tidigt, helt slut var vi!

Söndag, alla♥dag:
Vaknade tidigt och gick ner och åt frukost. Sen sa Pekka's mamma att vi skulle gå till badstranden och titta för att de var isskulpturer där. Super fina var dom och vädret var toppen (de flesta killar var de också, spec han som sålde festisar!). Alice och Pekka köpte ett isblock och gjorde ett hjärta med allas första bokstav i. Så himla gulligt! Vi var ut i flera timmar och hade skitkul sen gick vi hem och lagade mat och kollade på skräckfilm igen och sen åkte alla hem typ. Min helg har varit bäst helt enkelt.  ♥ / Sanna

fler bilder kommer upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0