örebro all day long!

Kom hem från örebro för nån timma sen och har packat upp allt, läst bloggar och ätit. (bilder på shoppingen och från dagen kommer senare) Har verkligen varit en toppen bra dag! Mycket skratt, några tårar, nysningar och snor sniffande. (ja jag är förkyld hah fräscht. & jag vet att pekka kommer skratta åt snorsniffandet eftersom ehm ja..) Halt som fan var de på stan så vi åkte skridskor mellan butikerna (3 bambi och långbens killen på hal is) och tills sist så satte vi oss på espresso house och fikade. Jag var vuxen enligt Pekka för jag drack chai latte medans mina småbarn (pekka herself och muppfrida I ♥ U) drack jucie och cocacola och åt chokladbollar. Känner mig stolt, riktigt stolt.

Just nu väntar jag på att mamma och freddan kommer hem sen ska vi göra räkmackor, äta godis/chips och kika på film. Mysigt. Imorgon väntas en heldag till i örebro, ska ha mig en bikini och ska göra en synkoll eftersom jag ständigt har ont i huvudet sen skulle mamma handla massa. ♥ / Sanna

Och ja jag kommer nog börja blogga som förut, nästan. Ska bara försöka få iordning på min design! :)

saknar dessa småflickor, länge sen man såg dom.
och jag saknar mitt långa hår.


Kommentarer
Postat av: a n n a

söt du var på bilden :)

<3

2010-02-27 @ 19:05:27
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0