fredag&helg - I like it.

Hejsvejs sötnosar!
Fy tusan vad skönt de är med helg ska ni veta! Här sitter jag och mosar i mig godis, spelar hög musik och redigerar bilder. Men ska strax ta och avsluta det och börja städa övervåningen istället, jag vill ha större rum och garderob så vi ska ta ut garderoben från mitt rum och sen ska jag få den stora vi har på övervåningen istället. Sen ska jag över till grannen och hämta en stol jag ska ha i mitt rum, ja de blir nog bra när de är klart!

Nu ropar mamma att de är mat också, mums! Hörs senare, ha en toppen fredag hörni! ♥ / Sanna
& tack sötaste rebecka!!!! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Linnéa H.

Verkligen skiiit snygga byxor :)



Sötnos!

2010-01-22 @ 17:51:01
URL: http://linneahultman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0