roomservice

Efter att jag diskat
tvättat en maskin (snart två faktiskt)
städat tvättstugan
rensat min garderob
pluggat. (pust!!)
Så har jag placerat mig framför tvn, roomservice och sen andraavenyn, fast just nu är de paus så jag passade på att blogga sålänge! Och påtal om ingenting så hade jag idrott i tisdags, första gången på typ ett halvår (knäproblem så jag jobbat med en bok ist) och vi höll på med redskap. Då använde vi ringarna i taket, gjorde kullerbyttor, hjulade, armgång, plintar, armhävningar, situps osv. JAG HAR SÅN JÄVLA TRÄNINGSVÄRK SÅ KAN INTE RÖRA MIG. Bara så ni vet, men kul hade jag iallafall!

Men nu börjar de igen så vi hörs imorgon efter skolan eller senare på kvällen, ska sola och plugga efter skolan. Sen måste jag berätta hur de gick hos läkaren, ska dit imorgon och ta en massa nya prover. Har slutat med antibiotikan nu iallafall, positivit! Sov gott allihopa! ♥ / Sanna

Detta übersöta armband ramlade ner i postlådan igår, det är mitt personnummer och namn på brickan. Det är Julia som har gjort det, här kan du också beställa personliga smycken eller andra smycken; Juvelia smycken.
Tack så mycket, jag älskar de!

sen har även SOLO och VeckoRevyn ramlat ner + att jag var tvungen att visa min fina biologi bok, jag älskar den..


Kommentarer
Postat av: Julia

:D

2010-01-20 @ 22:28:09
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Hittat hit, ska läsa den ofta nu =) / Sara (Eriks brors tjej) =)

2010-01-21 @ 05:57:11
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack du, detsamma! =)

2010-01-21 @ 17:19:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0