sjukhuset again.

hej.
Åkte tillbaka nästan direkt efter jag hade skrivit inlägget under .. Kom in och de tog typ 7 rör med blod, fick dropp som jag sov med i 1 ½ dygn. Mina armar är helt sönder stuckna, i ena armen har jag blivit stucken 6 gånger och i andra 4 eller 5 gånger. Fått massa morfin och något annat smärtstillande under tiden jag legat inne, tagit flera olika prover, rönkat magen och lungorna. Har vätska och blod i buken, tydligen vanligt så inget fel med det. Idag visade sig att jag kanske har urvägsinfektion ( har lixom tagit 5 urinprov på 3 dagar o idag visade de sig?!?! ) men de var inte riktigt säkra så jag fick antibiotika och skapligt stark alvedon sen åkte jag hem. Ska försöka ta mig till skolan imorgon iallafall.

Men är helt slut så ska krypa ner framför en film nu, hörs imorgon efter skolan ! / sanna

Kommentarer
Postat av: sofia, grannen din ;)

usch, krya på dig ! :)

2010-01-12 @ 21:59:02
Postat av: a n n a

shit :o

jobbigt :/ krya på dig <33

2010-01-13 @ 16:16:01
URL: http://anoken.blogg.se/
Postat av: Zandra Eriksson

Ursch och fy!!! Stackars lilla vän... krya på dej!

2010-01-13 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0