skippa solandet och ta hjulingen istället ?

Hej världen!
Jag blev väckt kvart över 12 , fast de kanske var ganska bra annars hade jag fortfarande sovit .. Igår kväll/natt kollade jag på massa filmer, bland annat hitta nemo. Hahaha de är så bra när doris säger '' du får ingen mat , du får ingen mat, för du ska banta! ''

Idag så skulle jag ha solat (precis som jag skulle ha gjort hela veckan och ända sen efter nyår men de har inte inträffat än..) men jag åker nog istället fyrhjuling med bästa morbror! Hoppas han inte slutar så sent och de inte är för kallt för då blire inge av de. Annars idag så ska jag klippa mig, ikväll - om inte Anna har glömt bort mig förstås men de tror jag väl inte.

Nu på listan står de frukost och sen kolla på någon film + att försöka bli frisk .. Ligger i sängen med lite feber, huvudvärk och en väldigt svullen hals men de går nog över! & Krya på dig Zandra! ♥ / Sanna

brasan i kaminen, super mys!


Kommentarer
Postat av: Zandra Eriksson

Tack så mycket, skrutt!

2010-01-25 @ 15:46:52
URL: http://minusfyrtiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0