dancing with tears in my eyes

Efter skolan fick jag sällskap av en sjuk liten Frida, stackare. SLUTA SVIMMA HELA TIDEN OCH BLI BRA NÅGON GÅNG! :( Sen har jag pluggat, skrivit 7 sidor i en bok och nu ska jag äta sen duscha. Efter det blir de popcorn och andra avenyn + tyska boken lite till! Får väl hoppas på att få lite sömn inatt, sov inte en enda minut inatt.. Tjihu. Och efter skolan imorgon ska jag med en viss Pekka hem (dessutom ska jag fria till henne imorgon så säg grattis!) så bloggar imorgon kväll om jag orkar och har tid. Sweet dreams! ♥


Kommentarer
Postat av: rebecka

känner mig väl tvungen att skriva grattis då

grattis mig själv & dej!

2010-05-05 @ 19:51:01
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0