it's far from over

Skolan idag var rolig? Bara för jag inte sovit inatt och fick två jätte skratt anfall. Först la jag mig ner och döskratta på asfalten för Alice stod och hoppa i ett fönster. Sen för att jag sjöng ekorrn satt i granen skulle skala kottar, fick han höra barnen då fick han så bråttom, hoppa han från tallegren lixom hur kan han sitta i en gran sen hoppa från en tallgren ? Hahaha tror faktiskt det var riktigt längesen jag hade ett sånt skrattanfall, först stod jag upp och skratta i 5 minuter sen låg jag i korridorren i skolan och dö skrattade verkligen. Alla stod och glodde och typ skratta åt mig men inte med mig så då skratta jag ännu mer. Till slut skämdes Frida så hon tog tag i min hand och hjälpte mig upp och sa att jag skulle sluta. Ja så kan de gå.

Efter skolan följde Pekka med mig hem (numera är hon min fru faktiskt, vi är gifta och har ringar tillochmed!) Vi bakade STORA negerbollar för idag är det negerbollensdag, sen var vi barnvakt,tog ut stereon och hoppade studsmatta och sjöng för alla grannar, satt och prata på mitt rum och jag fick Pekka att gråta (LOVEYOUUUU). Sen kom Pekka på att vi skulle ut och fota så de gjorde vi, trampade iväg rakt ut i skogen till en äng sen hem igen och åt sen åkte hon hem. Nu är hon saknad och mycket älskad. Nu ska jag redigera bilderna så de kommer upp i nästa inlägg, sen blir de film och sova för min del. Imorgon ska jag och mamma göra om övervåningen, har dagsverket då man ska göra något för att tjäna pengar till barnen i bolivia sen är vi lediga torsdag och fredag. I LIKE IT! Hörs imorgon när jag är klar med bygget osv! Sweet dreams ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skämdes inte :(

2010-05-12 @ 09:50:37
URL: http://fridaaeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0