it's still you, now and forever..

Jag har fotat (bilderna i inlägget under), hoppat studsmatta, planerat att jag ska leka med Pekka imorgon, att jag ska vara i stallet torsdag fredag lördag och jag har duschat, sen har jag pussat på lillebror en massa för han satt och asgarva massa åt mig när jag sjöng ''ekorrn satt i granen skulle skala kot...''. Har skrattat åt super gamla bilder också, imorgon åker jag till grythyttan efter skolan tror jag och hämtar fler gamla kort, speciellt på mig och pekka! HAHA så söta när vi badar i den röda plastbåten :').

Nu ska jag plasera mig i sängen framför tvn och tyska boken i handen. Hörs imorgon kväll! ♥

mamma och jag.

morbror och jag.

pekka och jag ♥

jennifer och jag ♥

mammas kusin adam och jag.

morbror, adam och jag.

världens bästa pappa erik och jag.

sannniii herself





Kommentarer
Postat av: Emilia

du e så brutalt fin hjärtat !

2010-05-10 @ 20:53:11
URL: http://miilaaaan.blogg.se/
Postat av: Anna Rundkvist

Härliga bilder!! :)

2010-05-10 @ 22:22:17
Postat av: matildahillbom '

söttjej! <3

2010-05-11 @ 19:20:38
Postat av: Sara

Oj, Erik hade lååångt hår =)

2010-05-11 @ 21:16:04
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0