Jag glömmer bort att andas.


"Fanns känslorna där eller var det bara tomma ord du sa till mig? Känslorna tar över och jag vill inte falla för någon.
Någon är du. Men det är redan försent. Jag fall för dig för längesedan. Jag ljuger och försöker intala mig själv att det bästa kanske är att släppa dig. Men jag vill inte, jag kan inte. Jag skulle sakna allt vi inte var och allt vi inte kommer att bli. Jag kommer sakna dig, dina små och idiotiska saker som bara du gör och sättet du ler på. Jag kommer inte släppa dig, aldrig någonsin. Jag älskar dig, världens bästa."


Kommentarer
Postat av: a n n a

jätte fin bild :) <3

2010-05-23 @ 18:33:47
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0