jag hjärtar vädret idag mycket!

ÅH underbart väder idag, hur varmt som helst! Försov mig i morse så blev ingen idrott men matte och tyska hade jag sen gick ner till Erik's jobb och sen hem och nu har jag knapprat tabletter som inte hjälper och redigerat bilder från ullared som jag snott från alice kamera för jag får låna den eftersom min är trasig (skickar in den idag på lagning!) Yeahyeah, ikväll kommer VÄRLDENS BÄSTA PEKKA hit och ska sova här, hon ska även slinga mitt hår och vi ska kika på filmer tror jag(?) eller nått åt de hållet. De slutar med att båda sover det vet jag ehehehe.

Ullared då;
Dygnade ju lördagen med Alice (vi räknade ut i söndags att vi sov inte på 57 timmar, wihu!), vi kom fram halv 9 i ullared så shoppade fram till 5,6 tiden. Åkte till stugan och fixade sen gick vi ner och åt på en resturang och jag och alice gick ut på äventyr, hitta en lekpark, förbjudet område som vi lekte i, jag fann även min stora kärlek. Sen till stugan igen och slocknade direkt. Söndagen så shopade vi från 10 till 12 typ sen åkte vi hem. Jag är iallafall nöjd med mina köp och jag älskar min alice mycket mycket mycket! Och stort tack för allt mamma Helena! ("vi" är jag, alice, helena och lena för er som undrade, hah)

pajasbilder, vi vet.
























Kommentarer
Postat av: rebecka

bebisar på nytt ahahahah <333

2010-05-18 @ 17:40:20
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0