onsdag.

Skola, helt klart en bra skoladag, bara lite mycket att göra just nu men de ordnar sig väl! Pekka och Frida kom hit efter skolan så slingade dom mitt hår, nu är jag ljushårig, bara underhåret som blev lite fail men de fixar vi på fredag eller på söndag.

Nu är jag barnvakt sen ska jag gå upp och plugga som en jude, duktigt av mig. Har inte så mycket att säga så vi hörs imorgon, biglove ♥

det jag handlade i ullareeeeeed. fast de finns ett rosa linne, prinsesskrona och ett par skor som jag inte orkade ta kort på.




Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahaha bodylotionenen ! hahahhahahah jag dör :D <333

2010-05-19 @ 21:57:46
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: Emelie Mill

jätte fina kläder ! :) ♥

2010-05-20 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0