söndag!

Imorse vaknade vi upp hos Frida, de första vi gjorde var att äta mockarutor, super gött! Fixade oss och drog till hem till Pekka, hoppa studsmatta, satt på deras bastu till altan och prata. Bestämde oss för att grilla så då gick vi ner till stranden med en engångsgrill, marshmellows, dricka och filtar. Satt där i några timmar, fick fin besök oxå. Skapligt mycket skratt och prat, de gillar vi! Sen åkte jag och Frida hem till Frida och städa, åkte till hfs och solade, hem till mig och städade och möblerade om sen åkte hon hem och nu sitter jag här och ska gå upp och sova när jag har laddat upp bilderna här nedan. Vi hörs imorgon kväll för att efter skolan ska jag först sola med Pekkilutt sen följer hon med mig hem och har filmdag, me like that! Sweet dreams. TOMORROW ♥
















Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken mysig dag! =)

2010-05-03 @ 10:34:18
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0