sweet 16.

Har inte bloggat för har ju fyllt år och har haft fullt upp hela tiden! men såhär har dagarna sett ut iallafall.
FREDAG
Frida och Pekka följde med mig hem efter skolan, vi åt tårta, jag öppna present, fick pengar, presentkort, rosor, trosor, parfym och sen såna här flytta hemifrån saker. TUSEN TACK! Sen åkte pluttinutti Frida hem, så fixade jag och Pekka oss sen drog vi ut en sväng. Sen träffa vi Hanna, Emelie och Verra. Senare så sov verra över här, mys ♥


LÖRDAG
Karlskoga på morgnen fram till klockan 1 typ. Hem städa och sen kom Alice, Pekka och Hannilutt hit, vi klädde ut mig till prinsessa och gick sen bort till Annette m.familj som har fixat en överrasknings fest för hennes sönder som fyllde 25 samma dag som mig. Så vi hade en "66 års" fest tillsammas. Och Annette hade dukat upp olika bord med olika teman, sen vid vårt tjejbord hade hon gjort en Prinsesstron (?) till mig, sjukt sött! Efter vi ätit massa, gått tipspromenad osv så gick vi hem till mig igen och så kom de folk hit och vi hade sjukt kul. Pontus fixade så vi fick åka limousin också, STATUS FÖRFAN! Sjukt kul. TACK ALLIHOPA. & tusen tack för presenten jag fick av Frida, Alice, Pekka och Hanna, En ansiktsbehandling på Loka och sen ska vi bada också! Jag grät, så glad blev jag. Gud vilka fina vänner jag har! ♥
(sen hände lite skitsaker som vanligt oså.. Jag var förbannad, ledsen och allt vad man nu kan vara så kasta sönder min telefon så har ingen nu bara så ni vet. fixar en inom kort!)


vi bjuder på bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0