ULLARED

TAGGA NU FÖRFAN, 1 timme och 30 minuter kvar ungefär. Vi har kommit på att alice ska in på sexshopen och handla födelesedagspresent mig, låter toppen ju! ;) Förövrigt då, jag är över trött, jag håller på att somna, jag har sprayat hårspray på mina glasögon och nu är dom prickiga och ag får inte bort det. (mamma hjälp mig när jag kommer hem) Jag har ätit popcorn och nu har jag popcorn över hela mig, jag har ett sår på 5 cm precis ovanför fotknölen för jag rakade bena igår när jag var förbannad och råkade ta i lite mycket, det blöder, varar och vätskar super mycket. mmmums vad ont det gör. Nu ska jag sluta babbla massa skit, jag gör det endas för att inte somna. great. Jag pratar med alice istället. ♥

jag fyller sexton på fredaaaaaaaaag för er som är intresserade.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0